gncglozclk 4 ay 5 gunluk kızım bugun 5 dk koydum bayada sevdi otuyor da normalde yınede emin olamadım ona koymakla cok mu erken 🥹
asminmom gncglozclk Bebeğim 5 buçuk aylık 1 haftadır kullanıyorum bence az süreli yavaş yavaş başlayabilirsiniz.
kubra00k Aa ne güzel birşeymiş buu. Bende diyorum bebeyatmaz ne. Netten baktım. Kız bilseydim onuda alırdım ama evde koyacak yer kalmadı zaten bebeğim 8 aylık oldu😀 koy koy birşey olmaz çok güzelmiş bu. Yumuşacıktır kesin
buss__ kubra00k bende yenı öğrendim ama öyle çokta gerekli bir şey değil sanki onun görevini emzirme yastığı da görür😊
tefe hayır erken değğl ben bebeğimi 3.5 aylıkken oturtmaya başladım 7 aydan beridir desteksiz oturuyor
aylizinannesiiii gncglozclk 6 aylıkken ek gıda yerken oturtuyordum ona oturunca farklı tatlar deneyeceğini anlayıp seviniyordu oy kuşum ya şimdi üç buçuk yaşında 🥹❤️❤️❤️❤️