papatya09_ eğer isterseniz tam güne de gönderebilirsiniz ama ben istemedim sabah 8-9 gibi bırakıp akşam 4-5 gibi almak istemedim. Önce evime yakın olan okullara baktım hemde okulun şartlarına felan baktım. Baya ünü olan bir okul evime çok yakın. Oraya kayıt ön başvurusu yaptım , başka bir iki okula daha yaptım. Diğerleri sabahçıymış bizim okulda bana yedektesiniz dedi. Dedim ki benim mahallem burası evim 2 sokak uzakta nasıl yedek oluyorum diyince beklettiler beni 10 gün sonra aradılar kayıt alabiliriz. Hemen gittim evrakları teslim ettim ertesi gün ve kayıt yapıldı.