Asla sinirli bir anne hatta insan değilimdir. Kolay sinirlenmem yumuşak huylu ve güler yüzlüyümdür. Kızım 21 aylık. Genel de eğleniriz, güleriz vs. Ama bazen çok nadir de olsa aşırı sinirlendiğim zamanlar oluyor. Mesela uykusuzsam, kızım bir türlü uyumuyorsa, 2 saat çabalıyorum hala şımarıyorsa bazen çok sinirlenebiliyorum. Az önce böyle bir andı ve kendimi tutamayıp çok bağardım. Yat artık yeter kapa gözünü diye. Öyle bi bağırdım ki boğazım acıdı. Geldi saçımı sevdi. Anne kızma der gibi :( ağladı biraz falan uyudu sonra. Uyumadan önce konuştum biraz. Az önce sana biraz bağırdım özür dilerim seni çok seviyorum affet beni tamam mı. Hadi uyuyalım artık dedim öyle uyuttum.
Şimdi konu şu. İçim hiç rahat değil. Çok üzüldüm. Sizde de hiç çocuğunuza bağırma kızma falan oluyor mu? Açıkcası biraz tabii ki arada kızıyoruz, biz de insanız, gayet normal cümlelerini duymaya ihtiyacım var galiba :( normal mi ne dersiniz?