Marsila yanlış düşünüyorsunuz sizi sevmediği için öyle yapmıyor.
Tam tersine sizi sevdiği ve sizi istediği için öyle yapıyor. Sizinle temas etmek istiyor ve kokunuza ihtiyaç duyuyor. Sizin kollarınızda Güven bulduğu için kucağınızı istiyor.
Ben de başta Çok sıkılmıştım sürekli beni istemesinden, ama bana ihtiyaç duyduğu için beni istiyor Onu anladım.
Mesela ben bir hafta kadar emzirmedim, O bir hafta bana ölüm gibiydi🤷🏼♀️ o beni istiyor emmek istiyor ama yapamıyorum🤷🏼♀️ beni görünce kıyameti koparıyor kendimi göstermemeye çalışıyor, resmen bebeğimden kaçıyordum. Sürekli emmek istemesinden sıkılan ben Bebeğimi emzirmeyi özlemiştim