niloya94 benimki 43 günlük, gündüz ne zaman isterse emziriyorum. Gece de aynı şekilde. Uyumak isterse 4-5 saate kadar izin veriyorum. Zaten kendisi genelde 2-3 saatte bir kalkıyor. Kendim kaldırmayı 40 ı çıkınca bıraktım :)
(Dr.osman gönülal tavsiyesi)