lbvmya Bebeğim 2 aylık ama gaz çıkarmak ve tuvaletini yapmak ona zulüm gibi geliyor. Gaz çıkardığı an katılarak ağlıyor. Karnı ağrısa gaz çıkarınca yada tuvalet yapınca rahatlaması gerekir yapmamak için kendini zorluyor. Çocuk cerraha götürdüm makatı mı acıyor diye krem verdi anestol madecasol advantan falan karıştır sür dedi ama bebeğe aşırı pişik yaptı. Elimde çırpınıyor sürekli acıdan. Çok çaresiz hissediyorum. Tecrübesi olanlar varsa ne yapabilirim lütfen yazsın
fairytaleofthestars lbvmya bu ağlama anını kameraya kaydetip doktorunuza izletemez misiniz? Yani o an hızlıca kayıt oluşturup. Eğer farklı bir ağlamaysa belki size farklı önerileri olur
sscan40 lbvmya Kuzum bizimki 4 buçuk aylık oldu dediğiniz şey yeniden başladı. Yani evet 4 aya kadar gazlıydı ama geçmiş gibi oldu 1 hafta sonra tekrar gaz çıkaramamaya çıkarınca aşırı ağlamaya başladı. Anlamıyorum ben de gerçekten doktor geçecek diyor ama zaten geçmişti şimdi gece bile gaz çıkarsa ağlayarak uyanıyor acaba devamı gelmediği için mi
lbvmya Kendi çocuk doktoru da normal diyor bebekler herşeye ağlar diyor ama normal değil ne gecemiz var ne gündüzümüz çocuk uykusundan acıyla bağırarak uyanıyor 5 dk da bir
lbvmya fairytaleofthestars bu çocuk cerrehına bu hafta yine gideceğim dediğiniz mantıklı çekeyim kameraya
lbvmya sugarmomy gayet normal kakası sarı ve normal ama sadece kaka da değil gaz çıkarmak da ona eziyet oluyor benim aklım almıyor gerçekten gaz sancısı için uğraşıyoruz zaten çıkarsın diye şimdide çıkardığı için ağrıyor
sugarmomy lbvmya benimde bebeğim öyleydi kolik deniyordu hep gazından dolayı. Besin Alerjiymiş meğer. O yuzden sordum🥺
sugarmomy aresnako mukuslu kaka, hırıltı, geçmeyen popo pişiği, tekrarlayan konak bebeğimde mevcut olanlar. Diğer belirtiler ise kanlı kaka , egzama. Karında gurultu
rb14 Benim bebeğimde hem makat darlığı hemde besin alerjisi vardı yapamıyordu hep kabızdi diyet mamasina geçtik cerrah makatina serçe parmağıni sokup baktı makati darmış