brcn1990 devlet hastanesinde degil ama İzmit belediyesinin bir hizmeti olan diyetisyenler var ücretsiz gidebiliyorsuniz randevu alıp. Ben çok memnunum özel gibi ilgi alaka. İzgim yazıp çıkan numaradan randevu alıp gidebilirsiniz. Biraz gec geri donus oluyor yoğun olduğu için ilk basta ama sonra diyetisyeninizle süreci ilerletiyorsunuz.