Çok yoruldum, 2.5 yaşında ve uyuyor uyanıyor parka gidelim, montu giyelim, bebek arabasına gidelim, baba araba sürsün binelim. Sürekli böyle evde bir dakika ağlamadan durduğu olmuyor ne yapicam böyle. Kreşe haftalık gelen psikolog sınır koyun çıkarmayın dedi ama o kadar kötü ısrar ediyor ki ağlamak dediğimde gözünden yaş gelmiyor, sadece bagiriyor. Nasıl başa çıkacağım artık park, mont, araba deyince çocuk tüylerim diken diken oluyor ne yemek düzeni kaldı ne uyku ne oyun. Ona yanlış tepki vermemek için kendimde psikiyatriste gittim, genel olarak 2-2.5 yaş anneleri bu şikayetlerle gidiyormuş. Başına böyle gelen çözüm bulan varmı, ağlayıp ısrar ettiğinde napiyosunuz? Benim oğlum o kadar inatki bıraksak 2-3 saat ağlayıp ısrar eder, sesi kısıldı artık çok üzülüyorum