oglumunannesiyim_- Kızlar bebeğim iki buçuk aylik kalça çıkığı testi yaptık herşey yolunda bişey çıkmadı ama nedense iki bacaginj aynı şekilde kullanmıyor sol bacağı sağ bacağına göre daha çok aktif sağ bacak sakin oluyor genellikle böyle olan var mı acaba
annemm719_ oglumunannesiyim_- daha çok küçük şuan pek bişey anlayamazsınız kalça muayenesi normalse bişey olmaz bende öyle düşünmüştüm doktora götürdük daha çok küçük böyle olması gayet normal demişti
Burculicee oglumunannesiyim_- ultrasonda birşey çıkmadıysa belki başka birşeydir yani sinirsel yada kaslarıyla ilgili bir sorundur normal doğum mu yaptınız belki ondandır dicem ama en iyisi alanında uzman bir doktora gözükmesi çocuk doktoruna sorun o yönlendirme yapar muhakkak
Sebusebu oglumunannesiyim_- kalça çıkıklıgında bacak boyu farkı oluyor diye biliyorum ki zaten ilerleyen süreçlerde topal yürüme oluyor. Ultrason temiz cıktıysa o değildir. Daha kücük oldugu ıcın düzenli hareket beklemek yanlıs. Ama hiç hareket yoksa tabi ki uzman görüşü al.