Benim bebeğim de bugün 4 aylık oldu emmiyor demir depolari azalmiş 3 hafta olmuştur başlayalı bu aralar kabız oldu ama sebebi damlamı bilmiyorum kabızliğı gecsin devam edicem vermeye cünku kansizlik halsizlik yapiyo farkindayim güç kuvvet lazım,aşı hakkindaki fikirlerinize katılmiyorum bağışiklık kazanmalari gerek ki hastaliklari kolay atlatsinlar eskiden imkan yokmuş bebek ölümü hatta hastalıktan ölüm çok sık varmış.