Kızlar trendyoldan bir yastık almıştım memnun kaldım ve aynı hafta bir adet daha sipariş ettim fakat yastık aynı sekilde gelmedi kıpırtı ürün koymuşlar etiketi mevcut ozsay home yazıyor fakat kabul etmediler bide üstüne kadın bana iftirra atıp bu bizim urunumux değil hukuki süreç baslaticam avukatımizla konuşursunuz dedi bu ne demek bu kadın ne yapabilir ben bir yastık yüzünden avukatla mi ugrasicam ve bu iftirayı nasıl kanitlayabilirim orası da ayrı bir konu