Kızlar biz nerdeyse 1 yıl olucak uyuzuz bir tütlü geçmedi geçsede tekrarladı. Çocuk doktoru en son bu kremi verdi aşırı kötü kokuyor, 8.5 aylık bebeme süreyim diye verdi ailecek kullanın dedi bende emziriyorum bişey olmaz kullanabilirsin dedi. Dün başladık bebeğim vücudu kırpkırmısı olmuş sürmeyi bırakmam mı lazım yoksa normal mi bu