saraprenses Yenidoğan bebeğin tırnağı ne zaman kesilir acaba? Siz ne zaman kestiniz? Yardımcı olursanız sevinirim
Endoplasmic_reticulum_ saraprenses 1.haftasinda kesmiştim ben. Eldivenleri elinde tutmuyordu hoş doktorlarda eldivenin çok ta kullanılması taraftarı değil. Yüzünü cizmesin diye kestim ama uzundu zaten.