cemreninannesi_ gizemm01 Le Mabelle de çok güzel şeyler var, kalitesi de çok iyi oradan da bakabilirsiniz koton Kids de de çok güzel şeyler oluyor 🥰
Minigim38 Zeynepinnannesii26 ay burası güvenilir mi bedenleri tam kalıp mi sürekli karşıma çıkıyor güvenmediğim için almadım
Zeynepinnannesii26 Minigim38 Güvenilir, bi tık büyük geldi benim kızıma ama 18 aya 2 yaş aldım o da normal bence büyük gelmesi
yasemin_bilgili gizemm01″ bebelerce"çok güzel yazlık elbiseler var bide" en ucuz bebek market" orda da çok çeşit var