caglanne Dogumum uzerinden 1,5 ay gecti idrarim elimde olmadan ic camasirmi kirletiyor damla damla 1 saat icinde degistirmek zorunda kaliyorum nedeni sarkma mi acaba ?
sevimlicadi caglanne ay bendede oluyor ama ben dogurali 9 ay olmuştu doktor ama bişey yok enfeksiyondan oluyor çok enfeksiyonun var dedi ilaç verdi geçti hemen
sek_kahve caglanne enfeksiyon olabilir, bazen idrar kesesi sarkmış olabiliyor, bazen de kegel kasları zayıflamış oluyor onun için egzersiz yapmanız lazım Ama ilk olarak bir doktora gitmenizde fayda var
sevimlicadi caglanne fitil yazıyorlar genelde 3 4 farklı fitil kullandım anca geçti ama sürekli tekrarlıyor istersen fitillerin adlarını yazıyım belki kullanmissindir
sevimlicadi caglanne trivag kullandım vede gync Max var 2 farklı renkte ondan vermişti onları kullandim