SiprayiL bende sizin gibi yazmıştım yaklaşık bi 20 gün önce hep huzursuz sürekli mızmız gece sürekli uyanan saat başı memeden ayrılmak istemeyen bir bebeğiniz varsa muhtemel diştir . Hep huzursuz olduğu için pek anlamamıştım ama 6. Aya yaklaşınca şiddet baya baya artmıştı ve 6 ay 16 günlükken dişi patladı. Şükür incileri gördüm. Ama ne işe yaradı derseniz hiçbirşey 🤷♀️ anlık rahatlama derseniz arkadaşlar bir çok şey yazmış hepsi rahatlatıyor . Yatarken tetagil verirseniz az uyur bebeğiniz bunlar dışında . Ama uzun süreli rahatlama beklemeyin zor bir süreç hem bebeğinize hem size kolay gelsin