Kızlar merhaba merak ediyorum 3 ,5 aylık bebeğim var lohusalıgım çok kötü geçti benim alışmam falan baya zor oldu şükür o korkularım falan geçti ama 2 nci bir bebekte lohusalık depresyonu yine oluyor mu yoksa alıştığımız için normal mi geliyor çok merak ediyorum 😇