Vildan28 bende 2 tane var, birisini e bebekten mağazadan, diğerini hepsiburada satıcısı ile internetten aldım sorun yaşamadım, ama trendyolu bilemeyeceğim. Başka marka biberon da var elimde ama onu kullanmıyorum, avent yavaş akışlı diye onu tercih ediyorum.
Ayrıca solgar benim sütümü de baya destekledi. Gaz sancılarından dolayı çok iyi beslenememe rağmen iyi geldi.