esmaniz sadece anne sütü alıyorsa kabızlık sayılmaz 10 güne kadar vakti var fitile şimdiden alıştırırsanız kakasını yapmayı hiç öğrenemez. Doktorunuz ne akla hizmet verdi acaba fitili.. Benim oğlumun 9 10 gün yapmadığını biliyorum 7 aylık olana kadar yaşadık bu sorunu. Sonrasınds her şey düzeldi herhangi bir uyaran yapmadım fitil vermedim. Boşu boşuna vermeyin bence sizde bir süre sonra düzelecek ve şuan bağırsakları kaka yapmayı öğreniyor bebeğiniz ıkınmayı öğreniyor normal yani uzun süre yapmaması