Kızlar merhaba oğlum crp yüksekliği sebebi ile antibiyotik baslandı ama ateşi düşmediği için antibiyotik den 1 saat sonra fitil vermek zorunda kaldık 39.8 olmuştu cünkü rahatladı uyudu fakat benim gözlemlerim ile korkarak uyandı babasından benden korktu kucağıma aldım korkmaya devam etti ışık başka bir odaya götürdüm ağlıyor ve kollarını çırpıyordu korkar gibi babası diğer odadaydı onu gördü tekrar korktu sarıldım öptüm hiç bir şekilde sakinlemesi tv acıktı onu gördü sustu ve o gece hastaneye gittik karnında gaz varmıs sürekli ağladı o gece cünkü ma bu olay Max 50 saniye bile sürmemiştir. İnternete yazdığımda binbir türlü şey yazıyor yok nöbet yok epilepsi vs vs siz ne düşünüyorsunuz ben ilaçların ağır gelip yan etki yaptiğini gaz yüzünden korktuğunu düşünüyorum endişelemdimm 🥺🥺🥺🥺🥺 9 aylık bebeğim