inci86 Kızlar meme+mama olarak ilerliyorduk.ek gıdaya geçtik mamayı azaltmalımıyım sizce çorba falanda veriyorum yoğurtta veriyorum iki öğün olarak tabi çok fazla değil.yarım çay bardağı kadar
biriki Emiyorsa mamaya gerek yok ek gıda da alıyorsa ama emmiyorsa mama öncelik olmalı ek gıda tadımlık olarak başlanır