alra Merhaba anneler, kızım henüz 4 ay 14 günlük ve oturmaya çalışıyor oturtuyorum bundan mutlu oluyor şuna oturtmam sakıncalı mı? Herhangi bir zararı olur mu? Bunu doktoruna danışan var mı ki bir de eline havuç veriyorum ve çok mutlu oluyor eme eme gülüyor sizce vermemeli miyim? 🤭🙂↔️
kubra2608 alra destekli oturtabilirsiniz kızımda oturmayı çok seviyordu destekli oturttum 4 aylıkken 6 aylıkken de desteksiz oturdu
ZeydsMom alra bence olmaz cunki benim bebegim 2 ay bitimi 3 ayindan oturmaya calisiyordu oturtmayincada agliyordu 😄 simdi 4ay 23 gun destekli oturuyor surekli. Ama az once kendisi hicbiseye dayanmadan oylece oturup oyuncagi ile oynuyordu ama uzun surmedi yana devrildi 🤣
nhduman alra geçtiğimiz hafta aynı şeyi bizde doktorumuzla konuştuk, eğer ki yattığı yerden kafasını kaldırmaya çalışıyorsa destekli oturmaya başlayabiliriz dedi.
sencokbiliyon Her bebeğin gelişimi farklıdır. Bazı doktorlar 4. Ayda destekli oturtabilirsiniz diyorlar 😊
sek_kahve alra kendisi gayret ediyorsa kısa kısa oturtabiliriz diye biliyorum o aylarda. Bir de annesi havucu hafif haşlayıp verin, sert olduğu için damağıyla parça kopartabilir bilginiz olsun, belki biliyorsunuzdur ama postunuzu görmüşken yazmak istedim ❤️
Eylul301023 alra her bebek farklıdır benim oğlum 2 buçuk aylıkken devamlı oturmak istiyordu doktora gittik bol bol kucağında oturt dedi 4.ayda mama sandalyesi ve koltukta oturuyordu ama doktorunuzun görmesi iyi olur
Hep-sevgiden alra destekli oturtta bilirsiniz oğlumu 4.ayindan itibaren destekli oturttum 6 aylıkken desteksiz oturabiliyordu bszi çocuklar meraklı oluyor oturmak icin