Murbur Merhaba bu hastanede önerebiliceğiniz beğendiğiniz bir doktor var mı acaba ? İletişimi ve çözümleri benim için önemli tabiki
Kuzeynepp Murbur ya bizde bi dönem oraya gittik devlet hastanesi gibi aşırı yogun ber gittiğimzde hep bekledik sonra bıraktık. MüşkinaZ hanm vardı ona gidiyordk tatlı bi doktor hala ordaysa.
aslanleo Murbur Biz de Arzu hanıma gidiyoruz ve çok memnunuz.Şuan 19 aylık olmak üzere ve 1 aylıktan beri onun takibindeyiz.
Murbur Kuzeynepp yalnızca kalabalıktan ötürümü bıraktınız ? Söylediğiniz doktor size tavsiyemiydi peki
Kuzeynepp Murbur evet kalabalık oldugu için bıraktım. Dogumu orda yaptıgım için direk cocuk doktorumuz kndisi olmuştu memnunduk aslnda ilgili bi doktor ama bıraktık.
Murbur Kuzeynepp teşekkür ederim. Benim medicalpark evime çok yakın buradan veya buraya yakın bir hastaneden bulmam gerekiyor. Öneri vs size söyleyen varsa paylaşırsanız sevinirimmmmm
Ekut Murbur merhabalar biz arzu hanıma gidiyoruz orada. Memnunuz deneyebilirsiniz. Benim için telefon vermesi önemliydi bir problem oldugunda ordan yazasabiliyoruz