Sibtug Oğlum dün 2 yaşını doldurdu. Yaklaşık 10 gündür öğlen uykusunu 30 dk yapıyor. Bundan önce 1,5-2,5 saat arası uyurdu ne oldu anlamadım. Bunu yaşayan ve düzelen var mı??
CafeChocolat Dönem dönem olabiliyorlar böyle şeyler uyku gerilemesi düzensizlik vs siz zorlamayın eğer mızmızsa tekrar uykuya dönmesini sağlayın veya yataktan kalkmadan biraz daha vakit geçirin ki dinlenmiş olsun geçici olabilir bu düzeni de benimsemiş olabilir