Yesil kaka üsütmeden oluyor genelde. Emziriyorsaniz sizden gecmis olabilir asla corapsiz durmayin. Emen cocugunki hep eksi kokuyorki yani benim oglum sade anne sütü aliyor 5aylik oldu bugun ve dogdugndan beri hep eksi kokar 😂😂 bide mukuslu ne oluyor böyle yapis yapis ayaklarini kaldirinca uzuyor kaka onu diyorsaniz oda sütün yagli oldugu icin ve bebege yaradigi icin oluyor diye biliyorum ben