mervelikiz Adetime 2 gün var hamile olduğumu düşünüyorum çok az kan gördüm şimdi acaba adet mi olacağım yoksa yerleşme kanaması mı ilk gebeligimde olmamıştı sizinki nasıl oldu fikir istiyorum
Tatlican mervelikiz Benim ayni oyle oldu adetime 3 4gun vardi azik oldum leke kadar hatta devami gelmeyince menopoz oldum diye oturup aglamistim 32 yasndaydim
Gizmokzilla mervelikiz ben de yerleşme kanaması yaşamadım ama kahverengi veya pembemsi gelmesi gerek diye biliyorum. Yani berrak kırmızı olmaması lazım diye hatırlıyorum. Bir de 2 günden fazla sürmemesi gerekiyordu yanlış değilsem. 🌸
153s34 jap ya post acmstim, benzer sey yasamssnz sanirim. Cvp verebilir msnz acaba son gonderime bakip. Yerlesme kanamasyla ilgli :(
Tatlican Gizmokzilla Kıizzz sonra saglik ocagina test verdim cuma günü pazartesi sobuc cikar dediler pazartesiye kadar agladim pazartesi dr hamilesin deyince buseferde sevincten agladm dr hemsireye dedi istemiyordu galiba 😄😄yok yok dedim sevindim cok 😄😄
Gizmokzilla Tatlican ya Allah’ım ahahdusıspsp resmen hormonlar seni mahvetmiş ondan öyle olmuşsun sen ama çok komik eleğsğsğ
Tatlican Gizmokzilla Hormondanmı bilem ama ben 31 yasinda evlendim hemen cocuk yapmadik 8ay durduk diye kardesim devamli ayse abla neyi bekliyorsunz menopoz yasi 30 a düştü bir olursan bak görürsün diyordu😄😄lekenleme oluncada heehhhh dedim burcunun dedi oldu😄😄
Gizmokzilla Tatlican travma bırakmış sizde resmen wkldspspsps 30lar daha çok genç kardeşiniz bir an önce yiğen istemiş olabilir mi wkdpdğdğ
Tatlican Gizmokzilla Hahahah evet ervaya cok bakti sagolsun.o böyle dan dan soyler ama cok seviyorum yinede😄 .
Mikisss mervelikiz hamiləlik testi yaparsaniz yerleşme kanamasimi diyilmi anlarsınız.ben reglimden 2 hafta falan sonra yerleşme kanamasi yaşadim 3.cocugumun 3 dede.ondada zaten test tapıb hamile oldugumu biliyordum.bu arada 3.hamileyim ve spralle😂 hamile kaldim