Kizlar salgına yakalandım 4 gün ateş vücut ağrısı ve öksürüğüm vardı. Serumdan sonra toparladım. Ama şuan nefes verirken baya ses geliyor cigerimden gogsumde bir ağırlık var. Ferah değilim. göğüs hast na salı günü randevu bulabildim. Korona mi geçiriyorum bilemedim