Kızlar kırk kontrolüne gitmek şart mı gerekiyor mu neden soruyorum özel hastanede doğum yaptım ve bu aralar durumumuz biraz sıkışık şimdi yeniden muayene ücreti alacaklar o yüzden sordum kanamam falan normal sezeryan yerimde de anormal bir durum yok genel olarak iyiyim