Bilmiyorum sizler de fark ettiniz mi bu aralar Forum‘da uykuyla alakalı ne kadar çok gönderi paylaşılıyor. İnsanların çok büyük çoğunluğu bebeği ile alakalı uyku problemleri yaşıyor ve bunun bebeklerini destekli uyutmadan kaynaklı olduğunun farkında değiller. Çevremde destekli uyuyan ama güzel uyuyan bebekler var diyerek ya da uyku eğitimini öcü gibi göstererek Aslında kendilerine eziyet ediyorlar. Her bebek aynı değildir. Eğer ki bir bebek uyku gerilemesi dönemlerini atlatmış ve dördüncü ayini tamamlamış ise, herhangi bir sağlık sorunu da yok ise geceleri deliksiz ve uzun uykular uymaması için hiçbir sebep yoktur. Eğer her saat başı uyanıyor, uykuya dönmekte çok zorlanıyor, ve sabahları çok erken kalkıyorsa ya da gündüz uyku süreleri çok kısaysa bunun sebebi %90 ihtimalle bebeğinizin destekli uyuyor olmasıdır. Uyku eğitimine karşı önyargınız varsa bile bebeğinizdeki bu destekleri yavaş yavaş azaltırsanız ve kendi beşiğinde kendi Kendine uyumaya alıştırırsanız, bu problemlerin hepsinin ortadan kalktığını göreceksiniz. Lütfen sevgili anneler ne kendiniz uykusuz kalıp yıpranın ne de çocuğunuz size bağımlı olsun. İnanın her şey sizin elinizde…