Minigim2 Kızım 19 aylik burada yürümüyor diye çok post actim baya kafaya takiyordum 10 15 bazende 20 adım atıyor çok şükür cesareti geldi parmak ucunda yürüme sorunu vardı unuttu artık öyle basmıyor çok mutluyum bu mutluluğumu paylasmak istedim 🥰✨🤲🧿
Gizmokzilla Minigim2 hayırlı olsunn, yürüdüğü yollar hep ışıklarla bezensin ve hep mutluluğa adım atsın inşallah 🌸💜
Betulazraaa Minigim2 maşallah rabbim esirgesin 🌸 darısı benim kızıma 16 aylık 4 5 adım atıp düşüyor. Tam anlamıyla yürür inşallah 🫠🤲
dayes Minigim2 hayırlı olsunnn benim de kızım 14 aylık yeni yeni başladı ay o kadar mutlu oluyorum ki onu öyle görünce 🥲
dayes Minigim2 hayırlı olsunnn benim de kızım 14 aylık yeni yeni başladı ay o kadar mutlu oluyorum ki onu öyle görünce 🥲
Minigim2 Betulazraaa amin 🌸🌼 ilk başlarda 4 5 adımla başladı sonra 10 15 adıma çıkıyor hala tam anlamıyla yürümüyor ama gel sarıl hadi anneye diyorum adım atarak geliyor ayağını düzgün basıyor koltuktan inmeyi çıkmayı biliyor o yüzden şu aralar baya mutluyuz inşallah koştuğu zamanida görürüz 🥰🧿insallah çok güzel bı duygu biz çok bekledik gitmedigimiz doktor kalmamışti🌼✨
Minigim2 dayes maşallah mutlu olmamak elde değil ki ilk adım attığında gözlerim dolmuştu hiç unutmuyorum 🌸🥰
dayes Minigim2 eheheh benim de ,analığın şanındandır bebe büyüme emaresi gösterince iki damla yaş dökülür 😅🥲🥲
Minigim2 maygirl teşekkür ederim 🌸 evet 19 aylıkken yürüdü onun öncesinde biz kolunun altından tutup yurutuyorduk o zmn parmak ucuna basıyordu şimdi tek elinden tuttudugumuzda bile dengesini tutabiliyor adım atıyor day day süresini uzattık baya duruyor kucak kucak diyip adım atarak geliyor 🧿😍🥰onun harici emeklemeye devam 😄😂 20 adım atıyor hızlandırmaya çalışıyorum bayrama kadar inşallah tam anlamıyla yürür
Ruzgarperisi Minigim2 tebrik ederim.guzel günlerini görün 🥰 benimkiler çok erkenci çıktı. İkisi de 9 aylık yürüdü. Küçük yaşına günler kaldı.2 aydır koltuk tepesinde koşuyor 🤦Allah’ım korusun hepsini
Minigim2 Ruzgarperisi amin inşallah evlatlarımızın hep güzel günlerini görelim 🌻 maşallah rabbim korusun çok uğraştık yürüsün diyede zamanı gelince yürüyorlar 🥰✨