Kızlar kızım bugün tam 11 aylık oldu dün gece tam uyudu yatırdım ağlamaya başladı emzigi ağzından attı ne yaptıysam geri uyumadı emzigi ağzına asla almadı, normalde emzigini çok sever zar zor zaman geçince emerek uyudu ama gecede öyle ağladı emzigi yine almadı sadece beni emince sustu öyle uykuya daldı sizce neden olabilir ben anlayamadım çok üzülüyorum?