Kızlar hiç ateş yapmadı bugüne kadar dişler boyunca azı zorlu çıktı tabi ama 38 gördüğümüzü hatırlamıyorum doktorumuzda dişler yüksek ateş yapmaz demişti. Dün huzursuzdu 37 falandı ateşi hep gece de 38i gördük ama şimdi hiç birşeyi yok ateşi de yok enfeksiyon geçirdi gündüzde ateşi vardı muhtemelen enfeksiyon değil diye düşünüyorum kulağım ağrıyor demişti dün dişe bağladım ya hastaneler hastalık yuvası bi fikri olan var mı acaba