kader49 Arkadaşlar 3.aya bir hafta oldu gireli. Bebeğim emerken sürekli sanki damağından ses çıkıyor. Bu durumu yaşayan, bilgisi olan var mı?
kader49 @terliklerimlegeldim @minibebe12 Ama bana herkes damak düşmesi diyor. Hatta araştırdım damağı parmakla kaldırabilirsiniz diyor. Çok ciddi bisey olmayabilir ama işte tedirgin ediyor insanı.