Oğlum 8 aylık olmasına bir hafta kaldı.Memeyi sürekli yanlış tutmasından dolayı mastit oluyorum.8 aydır kaç kutu antibiyotik bitirdim bilmiyorum ve 8 aydır bu kaçıncı mastit oluşum sayamadım.Surekli meme de emmek istiyo acaba kessem mi sütten ona haksızlık yapmış olur muyum bilmiyorum? Mastitte cok zor birşey kaç gündür yerimden kalkamıyorum bir göğsüm iyileşti diğeri başladı.Surekli antibiyotik içmekte iyi değil ne yapacam bilmiyorum.Hem sürekli emdiğinden dolayı hem de sadece ucunu tuttuğundan ısırdığndan dolayı yara oluyo yara olunca da hemen göğsüm sisiyo mastit oluyorum,yoksa sütümün çok olmasıyla alakalı değil mastit olmam.Cok kararsızım ne yapacam bilmiyorum?