Hande2204 Aha bu biz Ay ben kendim alıştırmıştım bide 40 çıkana kadar Allah razı olsun kaynanam baktı bize o kadar rahattı ki herşey, lohusalık bitti tabi kadın evine döndü bi anda yapayalnız kaldım ilk annelik acemilik neyi nasıl yaparım bilmiyorum ağlarsa ya susturamazsam oydu buydu derken, geceleri hep çok güzel uyurdu 16 aylık oldu allahıma şükürler olsun gece uykusu mükemmel. Sabah 8 9 bi başlardım abartısız 8 kadar sallardım eşim gelene kadar, tabi ufacık bebe hep uyurdu zaten yada ayakta durmayı severdi yemeği bile bi koşup hazırlayıp oda kahvaltı yanıma koyup öyle yerdim yemeği eşim gelince yapardım 8 den sonra eşim sallardı 11 12 arası bi uyurdu şükür derdim ama artık ayaklarım iptal yani. Alt tabanları sızlardı hele belim kopardı. Bİ kaç ay böyle devam ettik birbirimize alışana kadar, anneliğe alışana kadar, sonra hergün belirli aralıklarda bırakmaya başladım ayağımdan uyuyunca hemen beşiğe, uyanırdı 15 dk falan tekrar alıp sallardım öyle öyle derken beşiğinde uyumaya alışmıştı büyük yükten kurtulmuştum allahım biz böyle başarmıştık. Şükürler olsun 16 aylık gündüz bi kere uyur ama tam uyur 2 3 saat yemek yaparım yemek yerim işimi yapıp zamanım bile kalır, gece uykusu zaten çok şükür çok uzun oldu ama biz öyle yapmıştık 😘