ilknuravci canım geçmiş olsun bende aynı şeyi yaşadım nerdeyse 1 ay boyunca hiç geçmedi kullanmadığım krem kalmadı sudocrem,popolin omega,trosyd ama hiç biri etki etmedi. Sonra pamuğu ıslatıp sildim 2 günde hiç bişey kalmadı. Islak mendil kullanıyorsan o yapıyordur muhtemelen. Ya pamukla sil yada ıslak mendilleri yıkayıp öyle sil.