olumlu evet düzenli olarak emzirmen lazim,ama bu demek değil iki saat beklesin istediği zaman verebilirsin çünkü daha küçük ve seni istiyor,gazini hem altan hemde üsten cikarman gerekiyor, kusmasi evet cok içtiği için oluyor her emzirmeden sonra yan yatir sağ sol şeklinde, sağlıkla büyüsün bebeğin 🌸bide daha cok küçük olduğu için çeneleri hemen yoruluyor,o yüzden diyeyim sağ meme verdin hemen bıraktı birak biraz dinlensin tekrar o memeyi ver çünkü ilk gelen su olduğu için yağlı süt kaliyor