Arkadaşlar şimdi ilk defa sütümü sağdım. Mochi pompa ile sağdım içinde duruyor. Oda sıcaklığında 3 saat içinde verebiliyorum değil mi? Bir de buzdolabına koyunca vereceğim zaman ısıtmam gerekiyor mu? Nasıl ısıtıcam buzdolabının normal gözüne koyarsam? Orada kaç saat veya gün kalabilir. Yardımcı olur musunuz? Süt saklama poşetine koymadan süt sağdıgım pompanın içinde dursa sorun olur mu?zaten hemen vercem oda ısısında olursa