Nursensglk bugün Şeyma hanımla görüştük inşallah haftaya başlayacağız gibi duruyor oğlum aşısı var haftaya o geçtikten sonra başlamayı düşünüyorum. Konuşmaları iyi izlenim veriyor sizin için bu süreç zormuydu bebeğiniz dışarıda desteksiz uyuyor mu acaba. Şeyma hanıma numarasını sizden aldığımı söyledim sanırım sizin eğitiminin daha kolay geçmiş 2 hafta sürmüş