smnbr Dışardayken bikaç kez kullandım. Dün de kullanmak zorunda kaldım, ne kadar çalkalasam da biberonun dibinde tortular gördüm Neden böyle bişi olmuş olabilir?
Nacafa smnbr baya kullandım ben ama hiç bahsettiğiniz gibi bir şey yaşamadım. Tarihine falan baktınız mı