SiprayiL Kızlar meyve süzgeci emzik ne zaman kullanılmaya başlanır? Bugün tam 5 aylık oldu doktoruma da danışıp 5 buçuk aylıkken tadıma başlamak istiyorum ama süzgeci kullanabilir miyim şimdiden?
Zlm SiprayiL tadimasebze ole baslayin bence meyvenin tatlı tadını alınca çocuklar sebze yemeyebiliyorlar o yüzden biraz sebzeleri tattıktan sonra meyveye geçerseniz o zaman emzikle verebilirsiniz meyve emziği ile