HeeSenCokBiliyon Ayy martın başında normal doğum yaptım ve şu pofuduk löp löp sallanan göbeğim var nasıl gider bu ya sizde de var mı? Neler yaptınız gitmesi için?
Meri-Mel HeeSenCokBiliyon Doğum yaptığım günden itibaren vermeye başlamıştım sanırım 16 kilo falan verdim göbek falan kalmamıştı 18 ay oldu son 3 ayda kilo aldım 🥴
HeeSenCokBiliyon Meri-Mel ben hiç vermedim galiba ya baskül yok evde sağlık ocağına falan gidince de tartılmayı unutuyorum görünüşte de almış vermemişim 🥲🥲
Ardenaden Anonim18 bn dgurur dogurmz taktm ama o sze bağlı ne zmn.memnun olursnz gibegimizden çıkartırsınız
Ardenaden HeeSenCokBiliyon o zmn atki ile sıkıca sar yada dikdortgen olan şallarla catal igneyle ignele oyledr kulndim.bir sure aciyinca
HeeSenCokBiliyon Ardenaden şalın etkisi oldu mu? Şortlu korse var bende göğüs altına kadar gelenlerden onu giysem olur mu acaba?