askm
Kendimden pay biçiyorum, ablamla her gün konuşuruz danışırım bir şeyleri, paylaşırız her şeyimizi
Abim var babamdan sonra güven veriyor
Kardeşim var ona ablalık yapmak güzel bir duygu. Bi oturuyoruz sofraya ohh kalabalık, doğum yapıyorum doğum odam dolmuş. Onlar olunca kimseye ihtiyaç duymuyorum. Hayat bu ne getirir bilemeyiz ama insan bir dayanak, sığınak arıyor bu da kardeş bence. Bir de ailenin yükünü tek başına yüklenmek de zor. Kardeş bu yükü azaltıyor. Ben kardeşten yanayım ama siz istemiyorsanız bir şey de diyemem :)