Kızlar bebeğimin alerjik bebek olduğunu 5 aylıkken öğrendik birsuru diyetler yaptık kanlar testler verdik süt ve süt ürünlerine alerjisi çıktı bunuda doktor kontrolünde kademeli olarak açtık 8 aydır en ufak bir belirti yoktu herşeyi yiyordu dozunda vermeye çalışıyordum takı son 2 haftadır ensesinde ve boynunda benek benek kızarmalar olana kadar bu kızarmalar kaşıntıya dönüştü tekrar doktora gittim referans aralığı 0-35 olan süt testinde benim kızımın 39 çıkmış ama IgE dedikleri genel alerji yüksek292 çıkmış referans aralığından yüksek bilgisi olan yaşayan varmı