Melisayda aslında eşim de bende uzun boyluyuz ben 173 eşim 185 ama bizim oğlan 9 aylık 70 cm. Doktor ortalama da sıkıntı yok dediği için takmıyorum şimdilik zaten boyda genetik faktor 2 yaşından sonra devreye giriyormus o yüzden düzenli uzuyorsa boyunu takmayın bence