Kizlar Bebeğim 3 ay 20 günlük neredeyse bir aydır gece uykuya dalana kadar çok zorlanıyor sürekli emmek istiyor. Memeden çıkınca ağlıyor. Gece iki üç gibi uyuyabiliyor. Gündüz uykuları çok iyi üç dört saat uyur iki saat uyanık kalır. Akşam sekiz gibi uyanıyor hiç uyumuyor. Emerken kıvranıyor gibi. Gazdan mi yoksa doymuyor mu anlamıyorum. Gaz damlasi kullanıyorum. Geceleri sütüm azalıyor gibi geliyor akıl verin lütfen. Ne yapmam lazım