seda2 Kızlar 15 aylık kızım var emziriyorum ama artık bir taraftan da zayıflamak istiyorum 85 kiloyum artık zorlanıyorum nasıl zayıflarım daha önce hiç bu kadar kiloya çıkmadım
alvshn seda2 emzirmek zaten zayıflatıyor biraz dikkat etmek yeterli. Sağlıklı karbonhidratlar, bol sebze meyve, günde 3 litre su benim dikkat ettiklerim. Bebeğim 2 aylık oldu, 20 kilo almıştım 12 kilosu gitti bile.
sibel08 seda2 68 kilo ile doğum yaptım şu an 50 kiloyum. Emzirerek ve biraz da dikkat ederek kilo verdim ekmeği azalınca bayağı etkisi oldu. Birde ben 2 öğün yemek yiyorum hep
isminivermekistemeyenizleyici seda2 online diyetisyenden yardım alabilirsiniz bende emziriyorum sütüm azalmadı çok şükür. Şu an 2 hafta oldu başlayalı
Mgf seda2 bnmfe oğlm 20 aylk olacak.emziriyorum diye hiç dikkat etmedim.aşırı tatlı ve wkmk tüketiyorum.75 le doğuma gittim ilk 5 kilosu gitti 70 te kaldım öyle.okadar yememe rağmen kilo almayışımı emzirmeye bağlıyorum.ama artık bende eski kiloma dönmek istiyorum.hamilelkten önce 58 kiloydum.12 kilo verme lazım.2 haftada bir dikkat ediyorum.elmk ve paketli gıdayı kestim.sıkılşmk içinde spora başladım.2. Haftamdayım.yeme konusunda çok kalmıyorum ama akşm8 den sonra bişy yememeye dikkat ediyorum.2 kilo gitti bile.byrma kadar 5 kilo daha verme hedefim.kafada kesin karar vermk lazım.yoksa olmuyo.aylardr diyete bşlyıp iki gün sonra bırakıyorum.bu sefer kesn karrlıyım
ikimelekannesii47 onel ay benim hiç hamur işiyle arama yok kahvaltıda sadece ekmek yerim evimde sadece 2 ayda bir köfte patates yaparım onun dışında kızartma yapmam tatlıyla aram yok yılda bir şerbetli tatlı yerim emziriyorumda sadece iki öğün besleniyorum ama zayıflamıyorum 😭
king30 alvshn size katılıyorum bende aynı şekilde besleniyorum 15 kilo almıştım 18 kilo verdim 6 ayda 🥰
inci86 sibel08 bende aynı 68 le doğuma girdim sonra vermiştim geri.Ama yine aldım şimdide 68 im🥲🥲İki öğün yapınca sütte azalma falan oluyor mu yani bende aslında öyle yiyordum ama emziryom diye çoğalttım hep
zgnat Sen yersin yemezsin ben ekmek kadınıyım ekmek bi kültürdür 😊ekmeksiz asla doymuyorum tatlı yaşama sebebim hamileyken hiçbir şey aşermedim şimdi aşeriyorum gördüğüm herşeyden canım istiyor yapıp yiyorum 😊hamileliğim de 20 kilo aldım 20 de gitti daha bebeğim 2 buçuk aylık emziriyorum 🥰
Aysun2112 15 kilo almıştım. Bebeğim 4 aylık eski kiloma döndüm. Emzirmek zaten zayıflatıyor. Yeterki dikkat etmek lazım
AyBuBen Anonim18 Balyanak3 o zaman kan değerlerinize baktırmanızı tavsiye ederim. Demir, D vit bile eksikliği kilo verememeye sebep malesef ki
Aysun2112 Ekmekle tek değil ki. Yani nasıl desemki az ye aç kalma ama tıka basa da yeme. Ben herşeyde yiyorum kısma yok ama az az yiyorum
aybars1234 Kızlar siz nasıl zayıfladınız ya benim bebeğim 2 aylık 86 ile doğum yaptım 77 ye düşmüştüm şu an emziriyorum 80 kilo olmuşum geri her şeyden canım istiyor hayatımda hiç böyle kilo almamıştım dizlerim de ağrıyor ama nasıl vereceğim bilemiyorum midem çok kazınıyor 😓bu arada 62 ile hamile kalmıştım 🥹
Sevemr aybars1234 bnde 71 le hamile kaldım 90 la doğum yaptım. Doğumdan sonra 83 e düştüm.. bebeğim 5 aylık . geçen tartıldım 77 olmuşum. Zayıflamaya karar verdim önceden gece yemek yerdim. Gün de üç öğün de yemek yerdim. Şimdi öğünleri azaltmaya başladım..
Turnaaaa aybars1234 aynıııı bacım aynıııı hamilelik öncesi kilo ve diğerleri hep aynı.. 4 aylık olduk bugün ve ben 2 haftadır yediklerime dikkat ediyorum 3 kilo vermişim şu an güncel 78 kiloyum diyete devam. Diz ağrılarım çoktu yürüyemiyordum resmen. Öncesinde masa tenisi oynuyordum 2 antrenmana gittim dizlerim açıldı şimdş koşabiliyorum😅
btltrkmn seda2 ben emziren anne diyet kampına katıldım. Diyetisyen Gözde kocaman ile. Grup olarak katıldığımız içinde fiyatı çok uygun tavsiye ederim bir an önce başlayın.
Anonim18 Balyanak3 evet ya gerçekten hamile kaldığımdam beri tamamen kesmiştim şimdide artık canım çekmiyo sadece ev yemeği evde ne pişerse o ama gel gör ki tık yok😂
Adinsmom seda2 bende emziriyorum doğumdan önce yıllarca 55 kilonun üstüne çıkamadım asla ne kadar yesem de hep kilom sabitti 70le doğuma girdim oğlum 12 aylık hâla 70 kiloyum
elifalina Ben yemediğim zaman sütüm hemen azalıyor akşam 8 den sonra yemeği kessem sabaha kadar emziremem gece 3 kere uyanıyoruz 2 aylık bebeğim nasıl şeyler yesem hem azalmaz hemde kilo veririm ?
dugme elifalina bolbol şu için 8 den sonrada yoğurt içine dereotu salatalık havuç doğrayın varsa badem ciğ fındık ikişer tane ekleyin hem sütünüz tavan yapar hem kilonuzu etkilemez yada süt yulaf meyve yapabilirsiniz
aybars1234 elifalina bende aynı durumdayım zaten sütüm zar zor yetiyor yemeği kesersem azalır diye korkuyorum
Pourik elifalina ben bebeğim küçükken hep fındıklı bademli meyveli yulaf yerdim gece acıkınca hatta bazen diyordum bu bana daha çok kilo aldırır ama aldırmadı sütümü arttırdı doğum öncesi kiloma da hemen geri döndüm 😅 gel gör ki şimdi yulafı bıraktım makarna mı dersin hamurisleri mi yağlı yemekler mi hepsini geç saatte yiyorum ve kilo alıyorum yanisi akşam 8den sonra yulafa dönsem iyi olacak 😄
Efba elifalina bende de açlık hissi yoğun olarak vardı, ama doktorum bu hissin tamamen susuzluk kaynaklı olduğunu söylemişti. Canım tatlı ya da yemek istediğinde hemen su içiyorum. Sanırım şifamız suda saklı. Bir de muhtemelen bebeklerimiz yürüyüp hareketlendikçe onların peşinde koşmaktan da doğal yollarla kilo azaltılmına gidecektir vücudumuz. 🍀