4 aylıkken yaptırmıştım ben. İğneyi yaparken ağladı benim oğlum ama şöyle bi durum var eğer özel bi yerde ya da hastanede yaptıracaksanız yabancı bi ortam doğal olarak yatağa da yatırınca ağlaması kaçınılmaz 🙄 iğneden sonra sustu ama sünnet olurken elleri ve ayakları tutulduğu için biraz korkmuş olabilir diye düşünüyorum çünkü çok ağladı malesef buna hazırlıklı olun🌸 sonra 5 gün pansuman ve 5 gün sonunda banyo yaptırdım ve geçmiş olsun kurtuldunuz güzel düşünün güzel olsun 🌼 şimdiden geçmiş olsun