berivankandemir Merhaba kızlar bebeğim 1 aylık oldu sütüm az doktor mama ver dedi biberonla verdim şuan emmek istemiyor ağlıyor çok nadiren meme tutuyor sizde de böyle oldu mu olduysa ne yaptınız ne yapabilirim emmesi için
balmom59 berivankandemir enjektörle yada kaşık biberonla ver Düz biberon verirsen tabiki seni emmez uğraşmak istemezki
Serra_Annesi berivankandemir Biberon kullanımı bebeklerde meme reddine yol açabilir ya şırınga yada kaşık biberon kullanın yoksa memeyi tamamen bırakabilir
diapmelka berivankandemir benim bebeğim de benzer durumu Şuan 3 aylıkken yaşıyor. Bi gün y.dısına çıkmak zorumda kaldığım için biberonla verdiler anne sütünü. Şimdi bazen tutuyor bazen tutmuyor. Genelde göğüslerim aşırı doluyken tutuyor. Sık emdiği zamanlar almak istemiyor çünkü hemen hızlı gelmiyor. Ben de pompa ile biraz sağıyorum o durumda. Akış hızlanınca veriyorum anca öyle alıyor. Umarım normale dönerler. Siz de mamayı kaşık biberonla verirken paralelde dediğim şeyi de belki deneyebilirsiniz
momeymen balmom59 bunlara da yaranamıyoz he😅 hani sadece beslenme değildi yok memeden güven alıyodu bilmem neydi. Az bi biberon görünce satıyolar bizi😃
diapmelka berivankandemir daha önce yazmıştım pompa ile az sağıp akış artınca veriyorum öyle tutuyo ☺️ alışana kadar böyle devam edeceğim 🤔
Deletedmom_107 berivankandemir meme ucuna takilan silikon bisey var eczaneden onu aldik hemen 1 ay onunla emzirdim silikon meme ucu sonra bi gun cikardim onsuz emdi ve bi daha takmadim memeye geri döndü
birmini berivankandemir biberon olayını hiç iyi yapmamissin keşke kaşıkla verseydin siringayla belki ayatlamak zor olabilir ama benim kızımda bir aylık ben sürekli emzirdim bu ay en fazla 6 7 kez mama vermisimdir çünkü bebek emdikçe geliyor süt sen yine de kaşıkla vermeyi devam et biberonu bırak kesinlikle çünkü biberonda hemen akıp geliyor diye memeyi reddediyor
berivankandemir birmini süt kaşığı sipariş ettim artık onunla vereceğim daha küçük zaten belki biberonu unutur da emer diye düşünüyorum