Gece 3.5yaşındaki oğlumun Ağlama sesine uyandım. Sessiz sessiz ağlıyordu. “Anneciğim Ne oldu” dedim. Su teklif ettim. Suyunu içti Hadi yat anneciğim dedim geri yattı.
Ramazan ayında da Güldüğüne şahit olmuştum. Gece uykusunda gülüyordu. Bu gece de ağlamasına şahit oldum. Normal midir sizce, başına gelen var mı?
Bir de Rüya gördükleri için falan mı böyle oluyor